Re: lug-bg: Obrazovanie

  • Subject: Re: lug-bg: Obrazovanie
  • From: admin@xxxxxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)
  • Date: Thu, 10 May 2001 16:07:35 +0300 (EEST)

ami az kogato bqx 10ti klas 3 godini se sabraxme kum 20tina choveka na
kurs po C, kato kursa go vodeshe edin suochenik ot 11 klas(a toi ne
vzimashe pari:)). razbirase kato 8mi chas:) vajnoto e che takiva
organizacii moje da sushtestvuvat, nezavisimo che sa samo za tezi koito sa
reshili da se zanimavat samo sas komputri. A i mojebi zasega tova e
edinstveniq variant. ako ima poveche takiva SIP-ove, dori izvun programata
na MON mojebi sluxut shte stigne i do tqx i shte reshat da napravqt
neshto. osven tova nqkoi otvoreno pismo sas istinska programa za rabota
nqma da e zle. puk i linux moje da se uchi samo 1 godina v uchilishtata,
za da moje uchinicite da imat i ketap po MS. netrqbva da stavame ignoranti
predi da imame dori maluk uspex. (MS moje da si go pozvolqt:)).

naistina predlagam tazi grupa da se organizira po-dobre i da napravim
nqkakva podpiska ili da drasnem edno otvoreno pismo do nqkoi golqmo
spisanie, smqtam che shte ni otpechatat.

*         root of all evil        *
*      the last one on earth      *
* take a minute to think about it *
*    dobber@xxxxxxxxxxxxxxxxxx    *