  • Subject: Re: lug-bg: IPX i po tocno kak sa nawyrzani *.h na kernela
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 10 May 2001 21:37:51 +0300

Male male male , ti naistina si zakorawql source-jiq :)))
Na4ina po koito si podhvanal da edit-wash  #include  xxx.h  v source-ovete
na paketite ne e sigurno 4e ste dovede do uspeh . Dori i da opravish
#includes da so4at to4no kudeto trqbwa  ( koeto v slu4aq e rabotra za cqliq
kitaiski narod ) , ne e sigurno 4e segashnite ti  .h ste "pasnat" .
Az ne sum si imal rabota s Novell , no  imashe nqkakvi Packages : "lwared" i
"nwe"  mai bqha , s  4iqto pomost  Linux se predstavq kato Novelski  failov
server , neznam ti dali  tqh  mu4ish da kompilirash ? ili moje bi  drugi no
susto  tolkova moralno ostarqli ???   Ta tezi paketi mojesh da gi kompilirash
samo pod 1.x.x kernel i neznam si kolko staro gcc ( vsustnost segashnoto
gcc-2.91.66 - s nego si mai ? -  ne pre4i ,  interesuva  te samo da ima
dostatu4no  stari  .h v  /usr/include  - ama kolko neznam , stoto mai 4ak
tolkova dale4na obratna suvmestimost ne se poddurja ot segashnite ti .h  ) .
Ste ti trqbwa source na dostatu4no star kernel  1.2.x primerno .
symlink
/usr/src/linux  -> /usr/src/linux-1.2.3/include/linux
/usr/include ->   /usr/include_old
compile paketite .

Ama tova e samo ako imash vreme za gubene  :)))
No ako naistina nqma nqkoq nova razrabotka po vuprosa za Novell-ski
server/client pod Linux e jalko ...
Q da si slojish na tezi tri servera onaq OS deto go moje  prez NFS i NIS   ,
a na Slack-a my sloji ypserv i gotovo :)

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG