Re: lug-bg: Adduser script i PHP

  • Subject: Re: lug-bg: Adduser script i PHP
  • From: mano@xxxxxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Fri, 11 May 2001 13:32:05 -0300 (EEST)

> On Friday 11 May 2001 08:13, you wrote:
> Mozhesh da izpolzvash neshto dosta neskoposano, no pyk vyrsheshto
> rabota. Da si napravish v SQL-a edna database da kazhem "todo" i v neq
> da si vkarvash  komandite (neshto ot roda na "useradd -p password -s
> /dev/null name"). Sled  tova v crontab-a na root-a si slagash edno
> scriptche deto samo da izpylnqva  tova, deto e napisano v todo.
> Hope it works...

I az taka si misleh ama ti pravil li si go ?
Da to raboti ama napolovina zashtoto ne sysdava dir /home/user
i pogledni kakvo pravi v /etc/shadow
Taka triabva da izglejda normano:
fccf:$1$0n7YuvYG$Ae3qL5wgpVuEfvbK/pdI6.:11442:0:99999:7:::

A to izglejda taka:
lamer:lamershtina:11453:0:99999:7:::

Shto se otnasia do /etc/passwd mi se struva normalno vsichko.
lamer:x:1019:100::/home/lamer:/bin/false

e?

> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara
> Zagora

Marian Popov