Re: lug-bg: VPN

  • Subject: Re: lug-bg: VPN
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sun, 13 May 2001 21:09:21 +0300

primerno vij tozi paket i my pro4eti dokumentacita :
http://anti.someone.net/linvpn-1.3.tar.gz

Search-ni na freshmeat.net  i   sourceforge.net  za VPN , ima mnogo po
vuprosa .

BTV kum to4ka 3 na OBJECTION-a  ot Ivailo Toshev bih dobavil :
Àäìèíà ( Ñïàñååå) òðÿáâà äà ñëîæè â
home page íà LUG, ÷å êîéòî èñêà äà ïèòà ïúðâî:
1. Äà ÷åòå ïîíå HOWTO !
2. Äà ïðîâåðÿâà çà îòãîâîð â àðõèâà
3. Äà ïðîâåðè â HOME PAGE íà ïðîåêòèòå â Internet - (www.apache.org)
   da proveri v home page na svoqta distribuciq
   da proveri na freshmeat.net
   da proveri na sourceforge.net
4. È àêî 1-3 íå ñè îòãîâîðè, ÷àê òîãàâà äà ïèòà.

 Vupreki 4e i az ponqkoga pitam "nepodgotven"

  • Във връзка с:
  • Относно:
    • lug-bg: VPN
      • Изпратено от: admin@xxxxxxxxxxxxxxx (Ivan Dimitrov)