Re: lug-bg: advanced routing & proxy

  • Subject: Re: lug-bg: advanced routing & proxy
  • From: teodor@xxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Mon, 14 May 2001 16:19:12 +0200

----- Original Message -----
From: Yavor Kolarov <kolarov@xxxxxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, May 14, 2001 5:22 PM
Subject: lug-bg: advanced routing & proxy

> Zdraveite!
>
> Vchera na seminara po vreme na lekciata za kontrol na trafika vaznikna
> vaprosa kak da se napravi kontrol na trafika, baziran na remote address
pri
> uslovie, che trafika minava prez proxy. Na vrashtane mi doide edna idea,
no
> ne sam siguren dali shte svarshi rabota - da se izpolzva prozrachno proxy.
> Triabva da priznaia, che ne niamam mnogo opit s proxita nito s advanced
> routing, taka che tova e savsem hipotetichno. No nevizhdam prichina da ne
> raboti.
> [...]

 ne mislq. Da rechem che si edno dial-up serverche s instalirano proxy i
edno DVB zakacheno (tipichna gledka za
provinciqta). syotvetno DVB-to ti e setnato parent proxy  v Squida.

Ili pyk da rechem imash 2 parenta setnati v squida si...

ima dva nachina:

1. po-ogranicheniq - izpolzvane na cache_host_domain direktivata za
opredelqne koi parent da se izpolzva v zavisimost
   ot domain-imeto (bg,  illinois.edu i t.n.).

2. izpolzvane na cache_peer_access   direktivata   za zadavane  pri   match
na koi ACL koi parent/sibling da se izpolzva.
    I kato se ima predvid mnogoobrazieto ot ACL-i
(src,dst,dstdomain,gnu-regex,mac,time i t.n.) prosto rabotata
   zaspiva :)))      Naprimer syzdavash ACL gnu-regex
"mp3,zip,wav,rar,arj,tar.gz,exe,ra" i kazvash che vsichko, koeto
   se matchva po tozi ACL da minava prez parent - DVB-to :))) t.e. sichki
download'i po DVB, drugoto  - po nazemna.

E, kvo mu plashtash? (kakto kazvashe edin poznat)? :)