Re: lug-bg: AutoSlack 1.7 KeepAlive script

  • Subject: Re: lug-bg: AutoSlack 1.7 KeepAlive script
  • From: v.dachev@xxxxxxxx (Valery Dachev)
  • Date: Mon, 28 May 2001 23:17:49 +0300 (EEST)

On Mon, 28 May 2001, George Danchev wrote:

> Vseki slu4ai ne me kefi kanibalskata istoriq :
> del slack7.0 , install 7.1  , del 7.1  , install current , ami ako 4owek iska
> postoqnno da e  posledniq current ... Taka 4e package manager si trqbwa , a

Az sym postoqnno sys Slackware-current imeno blagodarenie na AutoSlack pri
towa ne samo na moqta mashina. Drug e wyprosyt, che podhodyt e wnimatelen,
poradi lipsata na dependancies i wyobshte trqbwa chowek da znae kakwo
prawi.

> rpm ne e za slack , koito ne e RH bazirana distribuciq i prosto e muka s nego.
> Vidqh 4e autoslack e malko izdunka .

1.7 e izdynka.

> Pri men (slack7.1) drupna 179 new i upgraded packages ot current i zapo4na da
> gi instalira no puk se prupulni failovata sistema :))) . Poraz4istish malko
> ot spool-a , oba4e ne go pusnah pak . Gledam 4e sega vsi4ko si raboti .

Problemyt e w parse-waneto na CHECKSUMS.md5 fajla i zatowa reshawa, che
pochti wsichki paketi sa za upgrade i t.n. ... abe gadost ;).

> No problema ne e samo v nego , struva mi se 4e problema e  v  samite packages
> na Slackware , te ne sa  organizirani  taka 4e da se znae vseki edin paket ot
> koj/koi  drugi zavisi  i  konfliktira , samite paketi trqbwa da nosqt tazi
> informaciq ili puk  SUMS failovete , a osven tova pri instalirane na novite

Nosqt q ot Slackware 7.2 beta #1 (May 19, 2001) MD5 sumi se dobawqt wyw
wseki fajl wyw /var/log/packages/ . Dokolkoto razbiram obache paketnata
sistema zapochwa da se dorazwiwa NA BAZATA NA DOSEGA SYSHTESTWUWASHTATA,
glawno s cel backwards compatibility (BTW, otdawna tyrsq prewod na tozi
izraz)

> paketi moje da se naloji nujda ot promqna i na nqkoi rc-scriptove i  dr.

Ne rc-scripts, a na scripts w hdsetup.tgz paketa glawno.

> No na men mi hareswa i ste go polzwam s vsi4ki riskove koito predlaga  :))) .

zawisi kyde. Po-dobre samo ot was ;)

> Tova s  ftp , ncftp ili wget (ili tam kakvoto i da e , no samo da  resume-va
> kato horata )  si e ve4e rabota , kude moga da namerq  primerniq
> autoslack.conf  koito e za celta , ama to trqbwa da se promeni i samiq perl
> script na autoslack , 4e toi sega dokolkoro razbiram downloadwa polzwaiki TCP
> vuzmojnostite na perl-a . Mojesh li da mi mail-nesh  tvoqta versiq ,
> predpolagam e pod 100K , ili puk ot kude moga da si q svalq ???

Da. Mycheh se naposledyk da prawq i download po HTTP, ama zasega imam
malki problemi s towa, a i malko wreme. Poddryvkata za tiq raboti q ima
obache oshte ot 1.6.1, ako ne se lyva i standartno e komentirano w
autoslack.conf, kojto wyrwi s distribuciqta.

> Mislq 4e tova e dosta OFFTOPIC , taka 4e mojesh da mail na moq addr , puk i
> da ne vzeme nqkoi po pogreshka da si zbozi slack-a :)))

Hehehe ;) Ok ... znaesh li ... ima mnogo nowi neshta i fixes, deto ne sa
dokumentirani. Poprawki ima i w konfiguracionniq fajl. Ochakwaj da
poluchish sywsem ne mnogo kysno arhiwa.