Re: lug-bg: socket programming

  • Subject: Re: lug-bg: socket programming
  • From: firedust@xxxxxxx (Stanislav Lechev)
  • Date: Tue, 29 May 2001 14:33:42 +0300

On Monday 28 May 2001 22:34, you wrote:

> Zdravei,

> Prochetah predishnite ti syobstenia. Moga samo da kawa, che uwasno mnogo
> se obyrkah, veche dori ne sym siguren kakyv beshe problema ;-)
> No taka kakto si go reshil sys setsockopt ne mi se struva pravilno.
> Pod terminala niamah predvid takyv zakachen za socket, a tozi na koito
> pishesh s tvoita klaviatura - dokolkoto si spomniam oste ;-) nali v
> nachaloto pisa, che ne se transmitvat chars predi da si natisnal enter?
> Tam izbroi nikakvi funkcii, kato lineread i getc, ala vsystnost za da
> [...]
[.....]

ega weche te razbrah
i moga da kava samo edno ...
absolyutno si praw :))
10x
no segla sledwa sledwashtiq wypros...
znachi kato kazah che se oprawi
se okazwa che se oprawi ama na 50% :)

t.e. sega kato pisha char na clientside
toj idwa na serverside
no nemoga da go polzwam dokato ne natisna enter :)
demek se taq :)

ta i az wchera stignah do twoqta teoriq
za terminala (koqto edwa sega razbrah)

no tyj kato nemoga da polzwam termios funkciite w socket-a si
poneve nqmam izgraden terminal reshih da pribegna do malyk
trik

ta znachi ako otworite s netcat edno cisco
ili prosto telnet ili kakwoti i da e (samo da ima terminal)
shte widite pyrwite 5-10 chars koito sa init za terminala
towa telnet-a ne go pokazwa

az izpolzwah 2 mashini za primer
cisco router
3com hiper arc

getnah im init chars na terminala i eto kakwo poluchih:

tatic unsigned char 3com_terminit[] = {
//	--- 3com --------
        0xff, 0xfd, 0x03,
        0xff, 0xfb, 0x03,
        0xff, 0xfb, 0x01,
//	-----------------
}
static unsigned char cisco_terminit[] = {
//	--- cisco -------
        0xff, 0xfb, 0x01,
        0xff, 0xfb, 0x03,
        0xff, 0xfd, 0x18,
        0xff, 0xfd, 0x1f,
//	-----------------
};

towa sa init chars za terminala...
sled malko naglasqne poluchih sledniq string kojto mi swyrshi
rabota:
static unsigned char my_terminit[] = {
//	--- cisco -------
        0xff, 0xfb, 0x01,
        0xff, 0xfb, 0x03,
//	-----------------
};

sega na wyprosa :)
seshtate li se za nqkoq funkciq s koqto moga po
choweshki nachin da si pratq terminit-a
za da ne mi se nalaga da prashtam towa chudo pri
otwarqne na connection-a
??????

a ... i iskam da blagodarq na vladimir...
za syvalenie malko kysno te razbrah no opredeleno
beshe w prawilnata posoka :)

- --
- - Regards,                                            AngelFire -
- -     Stanislav Lechev                    <firedust@xxxxxxx>    -
- -    PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc   -
- -  Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg  -
   Everyone is a genius.
     It's just that some people are too stupid to realize it.