Re: lug-bg: kernel problem

  • Subject: Re: lug-bg: kernel problem
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Mon, 9 Apr 2001 12:48:42 +0300

On Sunday 10 June 2001 12:01, you wrote:

> V tozi red li? Neshto greshish.
>
> Ne znam za kakvo stava duma v statiyata, predpolagam, che kasae nyakakvi
> opcii na make xconfig (ili make menuconfig).  Sled konfiguriraneto,
> primerna posledovatelnost za kompilirane na kernela i update na sistemata
> e:
>
> 	1) make dep; make clean; make bzImage; make modules;
> make modules_install
>
> 	2) cp /usr/src/linux/arch/i386/boot/bzImage /boot/vmlinuz-X.Y.Z
> X.Y.Z e novata versiya, kakvato e.
>
> 	3) cp /usr/src/linux/System.map /boot/
> Predi tova mozhesh da zapazish stariyat System.map

Predi vreme imashe diskusiq po otnoshenie na System.map , i
vuobshte neobhodim  li e . Samiq kernel ne zavisi ot nego , no nqkoi stari
programi moje da raz4itat na System.map za da komunikirat s kernela . Az sum
zabelqzal 4e s nego i bez nego si e edno i susto , si4ko si ba4ka , mai ve4e
nqma takvizi lame applications . E to glava ne boli da se kopira suotvetniq
System.map-X.Y.Z  v /boot  i da se pravi symlink
System.map --> System.map-X.Y.Z  , no ako imame da boot-wame nqkolko Images
i to ot razli4ni versii i kompilacii , vseki put li ste my smenqme symlinka -
prekaleno sym marzeliv za da go pravq  :))).  Vsustnost az za4istih vsi4ki
System.map-ove  v /boot  otdavna , posledniq si sedi  v Source tree na
kernela , i ako trqbwa moje da se dobavi , no spored men e izlishno da se
zanimawa 4owek s System.map :))). Ako gresha kajete ...