Re: [Re: lug-bg: razmisal]

  • Subject: Re: [Re: lug-bg: razmisal]
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 20 Jun 2001 22:06:30 +0300

On Wednesday 20 June 2001 20:17, you wrote:

> Do tuk imame dvete krajnosti! A sega da namerim zlatnata sreda!
>
> Pocu
Zlatnata sreda e ako moje da instalirame Linux kato Ministur Predsedatel
( ste e idealen kato  nezavisim , free i open kandidat ) , i osven tova ste
vodi naistina prozra4na politika . Silno se nadqwam v kernel-3.0 da ima
CONFIG_PRIME_MINISTER  ili CONFIG_PRESIDENT , i osven tova i nqkoi i drug
special bugfix/workaround specialno za balkanskite strani :)

tova vse edno 4e ne sum go napisal :)

P.S. edinstvenata vruzka na Linux s politikata v BG e  ako nashite upravnici
poglednat na Linux i open source kakto gledat euro-kolegite im -  t.e.
durjavata da nasur4awa open source projects . No sega naistina ne im e tova
na glavata.
Ot druga strana e mnogo hubavo tova 4e  4astni firmi ( primeri nqma da davam
4e da na se polu4i reklama :)))   i universiteti ( kato MGU i SU - tuk
opredeleno im pravq reklama )  se opitwat da populqrizirat Linux s svoi sili
i sredstva . Spored men samo te mogat da vliqqt po vuprosa , a ina4e  ako ste
i celoq LUG-BG da idem i da pushim pred parliamenta ili presidentstvoto -
nisto nqma da stane .

Az nqmam pove4e kakvo da kaja po vuprosa  , i razbira se podkrepam vsqkakvi
initiatives as far as i can