RE: lug-bg: Mounting NTFS?

  • Subject: RE: lug-bg: Mounting NTFS?
  • From: glanz@xxxxxxxxxxxxxx (GeORGe GeORGe)
  • Date: Thu, 21 Jun 2001 13:22:27 -0700 (PDT)

Zna4i:
____________________

1.Zadyljitelno kompilirash s ntfs poddrujka  /wodi se "dangerous"/ , podto4ka r/w vyrhu NTFS /pak se wodi "dangerous"/

2.Ili si q montirash ry4no ili si q prawish awtomount:) kakto si reshish ..zna4i opasno e dotolkowa 4e kogato kopirash fileta ot ext2 na ntfs moje i da ne si namerish direktoriite /4estno, nqma shega ..taka mi iz4eznaxa 10 filma/. Az polzwam win2000 za divx samooo!

3.Po dobre se otkaji ..ili mnogo wnimawai ..aa i drugo //zna4i sled kato prexwyrlish nesto na ntfs-a i rebootnesh w win...te o4akwat mnogo skandiskowe ..mnoogo remont na ntfs-a ..i mnogo orphanage fileta ..abe kasha stawa..oste me boli za filmite ...:))

Want a new web-based email account ? ---> http://www.firstlinux.net