Re: lug-bg: Statiqta v Trud

  • Subject: Re: lug-bg: Statiqta v Trud
  • From: boby_a_@xxxxxx (Borislav Alexandrov)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 06:47:49 -0400

Valery Dachev wrote:

>         Zdrasti,
>         3 miliona leva ?! Dami i gospoda danykoplatci ! Wie plashtate
> danyci, za da move wseki dyrvawen chinownik da si igrae Minesweeper po cql
> den. Da ne goworim za 3D Pinball, zashtoto naistina e zaribqwka. Koeto e
> po-loshoto - tezi 3 miliona sa samo pyrwonachalno. Poddryvkata na tazi
> software-na baza syshto struwa pari. Estestweno, poddryvkata shte otide
> pri Microsoft. Ne znam, ama taq obwyrzanost s takawa organizaciq wyobshte
> ne mi hareswa.
>         Kakwo e predimstowo na Linux s towa otnoshenie (wsyshtost towa
> [...]

Napalno sam saglasen. Neshtata sa dori mnogo po lesni. Dostatachno e da ima bg
katalog sas saotvetnite *.mo fajlove v nego, kato i promenlivite v sredata i
vsichko e gotowo. Edva li ima sashtestweno znachenie koja e distribuciata
(stiga da ne e niakoja mnogo stara). Pone po otnoshenie na lokalizaciite
neshtata v linux sa dosta standartni.
Kolkoto do desktop smiatam che polzvaneto na Koffice 1.1 (ne tova koeto e v
kde2.1) e mnogo dobro reshenie. Chete *.doc fajlove no niama izhod kam tiah.
Da se nadiavame she skoro shte ima filtri i za izhod kam *.doc. Drugoto
reshenie e OpedOffice ama toj
e dosta tegak (pone za sega) V novata versia mahnaha xprint no kato che li
varnaha neshtata ot predi edna godina. Ima i drugi office paketi kojto sa
plateni no cenata im e blizi 10 pati po-niska ot tezi na MS.
Ne vigdam pricina edna sekretarka da raboti na linux osobenno ako e na
bulgarski. Kakvo tolkova pravi tia w edin ofis. Da e vidial niakoj kak s
regeditora na MS koregiar registrite na MS? Pishe si krotko na Word, Exel
izprasha i poluchava poshat, pechat i maj tova e. Wsichko tova si go moge i
Linux dage po-dobre i bez pari. Elementarnata smetka pokazva che parite kojto
se otdeliat za licenzirane na edna sistema raboteshta pod MS e po-visoka ot
cenata na samia komputer i to blizo 2 pati.
Tuk vaobshte ne slagam produktite za rabota s grafika. S tiah spora stava
bezmislen
Ako si spomniate predi godina dve se govoreshe che linux-a ne moge da se
nalogi ponege niama dostatachno podhodiasht GUI, wsledstvie na koeto se
pojaviha na bial sviat niakolko desetki. Sega istoriata se povtaria s Offic
paketi. Shte vidite kavo shte stane sled niakolko meseca. Vaprosa e da ne
izpusnem vlaka sega!
S pozdravi
Borislav Alexandrov