Re: [Re: lug-bg: www.x.org hacked]

  • Subject: Re: [Re: lug-bg: www.x.org hacked]
  • From: sheib@xxxxxxx (sheib@xxxxxxx)
  • Date: 25 Jun 2001 11:31:34 EET DST

|   SV> In order of appearance:
|   SV>
|   SV> ????, ????('s idea), ?????, ???????, ???????, ?????????,
|   SV> ?????? and others.
|
|   A takaaa...
|
|   I sega kakvo? Spasihme meditzite v Libia...

typ sarkazym.
ideiata e mediite da "vdignat shum". i mislia che go postignahme.

|   V kraina smetka s kakvo razpolagame:
|   1. Napisan na bulgarski i losh angliiski poziv, iztiposan na haknat site
|   -->Dobra rabota za bulgarskia image

losh anliiski? ti go napishi po-dobre, doc. za 10 min work tolkoz.

|   2. In order of appearance: pone 3 script kiddies, chlenove na LUG-BG,
|   koito se tupat po gurdite,

az, moni i famzah sme chlenove na LUG-BG. sledva che nie sme script kiditata.
ako pone malko akyl imashe v glavata i poznavashe naikoi ot nas
niamashe da go napishesh. ako niakoi se interesuva, ne e probito s exploit.

|   kolko veliki crackeri sa, i to v moment, v koito predstaviteli na
|   sushtata grupa se opitvat
|   da izgradiat novo otnoshenie kum Open Source i Linux v chastnost, v
|   tova geografsko poniatie,
|   narecheno Bulgaria...

naistina si niamash predstava kakvi 'script kidita' sme i kakvi neshta sme
pravili,
koito i na syn ne moejesh da vidish.

|   Sburkali ste mailing-lista momcheta, tova ne e Legion of Doom bragging
|   list, nito puk e
|   nachina za izgrazhdane na pozitiven image na kogoto ili kakvoto i da
|   bilo...

ne me pouchavai. tova e prioritet na umni hora, *only*.
pochvam da syjeliavam che ti otdelih 5 min.

|   Eeeeh, Aleko, Aleko, prav beshe mamka mu stara....

ne znam, za aleko, no pyk ti si 1x1 s bai-ganio, s vsichkite mu extri, v3rvai
mi.
kakyv mi e izvoda li? che si redhat(6.2) luser, ot plovdiv mai, a
usta ti e ujasno goliama i mirishe. zavistta e prisyshta za balkaneca,
np pyk ti si way over it.. losh angl.. sorry.
namiram shodstvo s KUBAKA, koito syshto mi pisa.
ako mislishe pozitivno shteshe da si mnogo po-napred v toia sviat, pesho.

/sh

                  P.S. ako mislish da otgovorish glupavi neshta,
                  spesti go na vsichki i gi zapazi za sebe si.
                  shte toleriram mylchanieto ti.