Re: lug-bg: www.x.org hacked

  • Subject: Re: lug-bg: www.x.org hacked
  • From: firedust@xxxxxxx (Stanislav Lechev)
  • Date: Mon, 25 Jun 2001 12:27:31 +0300

ne si praw !

poznawash li gi che da gi narichash script kidies ?
dori i takiwa da sa pak ne e twoq rabota !
az lichno ne poznawam all dori ne poznawam nikoj lichno
ne towa ne e celta na zanqtieto dali gi poznawam
ili ne i dali sa script kidies ili ne

te sa naprawili neshto s cel da pomognat a ne s cel da razrushat !

ti ne bi naprawil i towa dori !
aj che ne mi se pishe na taq tema

On Monday 25 June 2001 00:54, Peter Georgiev wrote:

> <--cut-->

> A takaaa...
>
> I sega kakvo? Spasihme meditzite v Libia...
>
> V kraina smetka s kakvo razpolagame:
> 1. Napisan na bulgarski i losh angliiski poziv, iztiposan na haknat site
> -->Dobra rabota za bulgarskia image
> 2. In order of appearance: pone 3 script kiddies, chlenove na LUG-BG,
> koito se tupat po gurdite,
>    kolko veliki crackeri sa, i to v moment, v koito predstaviteli na
> sushtata grupa se opitvat
>    da izgradiat novo otnoshenie kum Open Source i Linux v chastnost, v
> tova geografsko poniatie,
> [...]

- --
- - Regards,                                            AngelFire -
- -     Stanislav Lechev                    <firedust@xxxxxxx>    -
- -    PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc   -
- -  Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg  -
   Everyone is a genius.
     It's just that some people are too stupid to realize it.