Re: lug-bg: Re: your mail

  • Subject: Re: lug-bg: Re: your mail
  • From: vanka12@xxxxxxxxx (Ivan Filipov)
  • Date: Sun, 2 Sep 2001 12:29:58 -0700 (PDT)

Az sym pisal takawa programa i tq si ima wsichki
neobhodimi raboti. Naprawena e tak che da moje da
sabira za wsqkakwi produkti koito zalojish w neq i da
podyrja pylna statiska w wremeto za wseki edin produk
zaedno i pootdelno.
Ne e napraweno, da se spira nqkoj komputyr sled
opredelen period ot wreme, no ako e za internet samo
nqma problem. W momenta e na baza danni fajlowe no
lesno moje da se prehwyrli na MySQL zashtoto e pisana
s moduli za chetene i zapis na wsichkite raboti w
powecheto sluchai. Pisnana e na perl, no si raboti
kato CGI. Za da moje da spira nqkoj komputyr shte
trqbwa klient za windows na kojto da se kazwa che
wyprosniqt komputyr ne trqbwa da raboti ili da raboti.

Ivan Filipov,
Systemen Administrator.