Re: lug-bg: programing in team

  • Subject: Re: lug-bg: programing in team
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Wed, 10 Oct 2001 01:48:36 -0700

 ('binary' encoding is not supported, stored as-is)
Za cvs s grafichen interface vizh gcvs: http://sourceforge.net/projects/cvsgui

Ne e prez web, no ne e i za emacs. Polzva gtk i izglezhda gore-dolu
po edin i sysht nachin pod Linux i pod Windows. Pishat, che raboti i
pod Mac.

Ne sym go polzval dostatychno dylgo, za da moga da kazha dali mi
haresva, no zasega ne sym sreshtal seriozni problemi.

Petko

--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/