Re: lug-bg: Problem - "Too many open files"

  • Subject: Re: lug-bg: Problem - "Too many open files"
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 11 Oct 2001 21:17:03 +0300

On Wednesday 10 October 2001 18:15, you wrote:
> Zdrawejte
> Imam RH 7.1 s kernel 2.4.3-12 (na RedHat oficialen) sus samba 2.2.1a
> kato domain kontroler i okolo 40 NT usera swurzani kum neia.
> Mashinata e na 1 GHz i ima 256 MB RAM, goliam HDD - wurwi si dobre,
> obache:
> 2 puti mi se sluchwa pri startiraneto na kakwoto i da e programa  (ls,
> w, who, ps .....) da dawa suobshtenieto
> "Too many open files" i suotwetno komandata ne se izpulniawa.
>
> Imate li idei na kakwo moze da se dulzi towa i kak moze da se preodolee
> ?
> [...]
ami "ps" da kazhem, za da ti dade output-a 4ete files ot /proc  ili
System.map fila (v krajna smetka namira System.map v /usr/src/linux , taka 4e
ne e nuzhno da se mesti sled vsqka kompilaciq v /boot , ama pyrvo go tursi v
/boot, posle v /lib/modules/'kernel_version' i nakraq v /usr/src/linux, taka
4e gledaj da ne ostanesh s nqkoj stalled System.map), oba4e kernela qvno e
dostignal postavenoto ograni4enie za max_file_handlers i ne mozhe da allocate
pove4e handlers. Mozhe da uveli4ish "file-max". Pogledni i "file-nr" i
drugite promenlivi: /usr/src/linux/Documentation/sysctl/fs.txt

kato zadadesh stojnostite prez /proc , sled reboot ste trqbva da gi setvash
pak , za tova mozhesh da polzwash "sysctl" , v 4ijto /etc/sysctl.conf da
postavish zhelanite stojnosti na promenlivite i da go vikash ot nqkoj
rc_script. sysctl pipa samo promenlivite v /proc/sys . Estestveno mozhe  i
nqkoj  shell script, vikan systo ot rc-tata,  kojto da  "echo" syotvetnite
stojnosti v /proc-a...

--
Greets,
fr33zb1