Re: lug-bg: Kernel 2.4.11

  • Subject: Re: lug-bg: Kernel 2.4.11
  • From: whitefang@xxxxxx ( )
  • Date: Thu, 11 Oct 2001 23:10:48 +0300

On Thu, 11 Oct 2001 21:39:09 +0300
 George Danchev <danchev@xxxxxxxxx> wrote:
> perfect

> imam
> neshto
> izbrano predi
> niakoi me
> iii Angele, napravo mi ubivash samo4uvstvieto kato zamesh da govorish
> za
> kernel internals ... ti da ne si revizirash koda na kernela i da
> customize-vash tuk tam ... :)
Ami vsyshnost ne sam imal narenenie s poslednite si 2-3 posta po tozi
thread
da ubivam ne4ie samo4ustvie.
Izviniavam se ako sam doprinesyl da se po4ustvash taka.
Prosto mi pisna vseki vtori post na tema kernel da 4eta
kolko "zanemareno" bilo, kak zapo4nalo da prili4a na Windowskata rabota
i drugi podobni.
Vse pak kernel developerite i te sa hora. I te praviat greshki.I se
popraviat
I praviat vsi4ko tova dobrovolno.Za koeto ne im se plashta. Te ne davat
obeshtania. I riadko spazvat srokove :)
Prosto iskah da kaja 4e ne e nujen 4ak tolkova kriticizym kym horata
koito ni davat svobodata nare4ena "linux".

A i sled 4 dnevna borna s edin Win Driver napravo mi pri4ernia pred
o4ite
kato vidiah toia thread kakva posoka e poel. A s takova oblek4enie si
pusnah KMail da pro4eta neshto naistina okurajavashto. :)

Spiram Veke.