Re: lug-bg: KDE - bds/phonetic (i dvete)

  • Subject: Re: lug-bg: KDE - bds/phonetic (i dvete)
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Sat, 20 Oct 2001 08:10:39 +0300

> Obache mi se iska da moje da ima 2 (dva) alternativni map-a za BG kbd.
> T.e. ne edin, kojto moje da bade ili/ili. a dva, koito s hotkey-a da gi
> smeniam, kakto
> i razlichnite latinici.
>
> Pitam, zastoto mislia, takav vapros ne e povdigan.

i pri men s  setkbdmap ne stana da smenqm "layout-a" i "variant-a" na X-sa za
dadeniq "display", za tova edno mnogo dirty reshenie :)

v .../symbols  imash file-a "bg"  , i si pravish da kazem "bg.pho" i "bg.bds"
(znaesh kakvo trqbva da imash  v tqh),  posle nqkude v tvoq PATH ,da re4em
v /usr/local/bin slagash :

bg_phonetic
--------------
#!/bin/bash
cd /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols
cp bg.pho bg

bg_bds
--------
#!/bin/bash
cd /usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols
cp bg.bds bg

 "kxkb" smenqsh kirilica/latinica , a kato si na kirilica smenqsh BDS/PHO s
bg_bds i bg_phonetic. NE E nuzhno restartirane na X-sa, smenq mapping-a
dinami4no. Mnogo dirty... nali.

Drugoto koeto mi idva na um e samo s kxkb. Osven "US English" , dobavqsh
"Bulgarian" i da re4em "Norwegian".
cd ...../symbols
"bg" si ti e za "phonetic" (kopiraj v nego "izrqzaniq" file "bg" - patent na
Yovko Yovchev , ili opitaj da premestish default-a da e na"phonetic_enhanced")
a "no" ste ti e za "bds" (kopirash v nego originalniq "bg" kojto po default e
za BDS)

ama poslednoto ne sym go probval i ne mi se zanimava :)

> I molia vi, ne me zamervajte sas samnenia dali e nalojitelno.
> nadiavam se da polucha konstruktivni otgovori.
e ne e mnogo konstruktivno , ama tova pravq az  (vypreki 4e mrazq da pisha na
kakvato i da e kirilica , ama ponqkoga se nalaga :)

--
Greets,
fr33zb1