Re: lug-bg: Za t.nar. SPAModaciq

  • Subject: Re: lug-bg: Za t.nar. SPAModaciq
  • From: spas@xxxxxxxxxxx (Spas Pavlov)
  • Date: Mon, 22 Oct 2001 10:25:17 +0300

On Saturday 20 October 2001 16:34, you wrote:
> Çäðàâåéòå,
> íå áÿõ íà ëèíèÿ èçâåñòíî âðåìå è çàòîâà ùå âè âúðíà êúì
> åäíî ñòàðî ïèñàíèå :
> http://www.linux-bulgaria.org/lug-bg-
> list/archive/2001/Oct/0391.html

Zdrawej Rosi,

> ×åñòíî êàçàíî, íèùî íå ðàçáèðàì! Îò òîâà ïèñìî ñè íàïðàâÿ...

I az weche nisto ne razbiram. Zasto otnowo i otnowo trqbwa da sporim, za
nesta koito sa qsni?

> 4. Ïðåäëàãàì "äèíîçàâðèòå" â ãðóïàòà äà îáñúäÿò äàëè ñà èì
> íóæíè íà÷èíàåùè â ãðóïàòà. .....

Koi sa "dinozawrite"? Dokolkoto razbiram i az popadam w towa chislo!
(Blagodarq)!!

> Ñúáåðåòå ñå è îáñúäåòå çà êîãî å òàçè ãðóïà. Àêî
> ìíîçèíñòâîòî ðåøè, ÷å íÿìà íóæäà îò ëàìåðè......

Ne Dinozawrite reshawat kaj da e zapisan wyw drupata. Wseki reshawa SAM kyde
da e zapisan.

> íÿìà äà çàòîðìîçÿâàì Ñïàñ äà ìå îòïèñâà ðú÷íî. Òîé è áåç
> òîâà äàæå èìåòî íå ìè çàïîìíè, ìàêàð ÷å òóê.....

Izwinqwaj, no naistina mi e trudno da zapomnq imenata na wsichki.
Mnogo ot chlenowete sa zapisani sys prqkori, a nqkoi dave i towa nqmat.
Kogato ti poluchish 20 mail-a ot LUG-BG, az poluchawam oste 50 otgore
sluvebni (ot lista).

> ñ óâàæåíèå: Ðîñè

Maj wyw foother-a na lista trqbwa da slova cqlata zaglawna stranica na
linux-bulgaria.org:---> tam pishe "KOI SME NIE" i s kakwo se zanimawame,
kakwi sa celite na tazi grupa i kakwi sa prawilata.

Az sym "administrator" na lista, a ne negow predsedatel, prezident ili lider.
Ne sym i moderator i nqma da byda!
Problemite, koito se opitwam da resha sa:
1.Kak wsichki da si poluchawat postata ot lista wyzmovno naj-byrzo i
bezproblemno?
2.Ot kyde da namerq sredstwa za da naprawq upgrade na tehnikata?
3.Ot kyde da nqmerq wreme i kak da naprawq WEB-a po hubaw i polezen?
4.5.6.---> pogledni tochka 1.

I dokato pisah wsichko towa dojdoha oste poznaj kolko (Rosi) pisma.
Ste gi cheta posle che sega nqmam wreme!!!

Spas Pavlov