Re: lug-bg: Dial-in server

  • Subject: Re: lug-bg: Dial-in server
  • From: teodor@xxxxxxxxxxxxxxx (Teodor Georgiev)
  • Date: Thu, 25 Oct 2001 10:46:45 +0200

ne, niama smisul.  Btw, avtora na Howto-to - Anton Chuvakin, vupreki che ima
rusko ime, zhivee na zapad i e dosta
gadno i megalomansko kopele :(((

nqkolko puti mu predlagah da dobavi razni interesni neshta (kato naprimer
restrictvane na multiple login, pravene na
virtualni "pools" za e-mail only access i t.n.), ama onia mi otgovaria: "Ok,
ti si gledai kefa, nedei se grizhi. Az  sam shte
si gi dobavia kato smetna za nuzhno".