Re[2]: [lug-bg: smp i mdk 8.1]

  • Subject: Re[2]: [lug-bg: smp i mdk 8.1]
  • From: m.spasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Thu, 1 Nov 2001 15:26:17 +0200

Hello sheib,

Thursday, November 01, 2001, 18:16:25, you wrote:

sun> probvai s "append noapic" v lilo.conf na smp mashinata.

sun> Vasko Tomanov <vasko@xxxxxx> wrote:
sun> kolegi,

sun> imam d ve absolutnno ednakvi mashini ednata e s edin procesor a drugata
sun> s dva

sun> ....

sun> s absolutno ednakvi produkti, mdk 8.1 , mysql 3.23.43, apache, jserv,
sun> mod ssl, ibm jdk1.3

sun> na tazi s ediniat procesor e napravo perfektno vsitshko.......

sun> obasthe na tazi s dvata procesora ima neshto stranno -

sun> 1. kogato pusnesh stress tool na apacha pri ediniat procesor vsitshko e
sun> ok obatshe na tazi s dvata procesora zapotshva da otkazva zaiavki
sun> nezavisimo tshe e s 384 ram povesthe

sun> 2. tazi s dvata procesora e stranna....... ako porazcakash s x i
sun> niakakav browser po neta i sled okolo 2-3 tshasa iztshezva vrazkata s
sun> lokalnata mreja po stranen natshin;

sun> - kato napisha ifconfig vsitshko si e ok - interfeisa e up i t.n.
sun> - obasthe kogato napisha ping sasednata mashina dava network
sun> unrechable.........

sun> niakoi9 imal li e podobni problemi

Auch! mandrake!!! ujas..
Nachi - ako e s 2.2 seriq kerneli - ima griji s natovarvaneto na 2
processora.. sushto informaciq moje da dade /proc/interrupts - kak
razpredelq interruptite po processorite, shareva li gi & etc..
Ako e s 2.4 kernel -- recompile -- imat dosta stranni problemi s VM i
high memory support (nadqwam se ne polzvash stock kernel :) Vuzmojno e
da pravi problem s mrejovata karta (t.e.

ifconfig eth0 down
rmmod <ethmodule>
insmod <ethmodule>
ifconfig eth0 up

moje da svurshi rabota.. (ili modula da ne moje da q initializira
sledvasht put)...

Ne moje prosto taka da nqma net.. Naj-veroqtno kofti configuraciq na
kernela..

Eventualen upgrade na bios -- tva za intel box e jelatelno.. moje da
pomogne..

--
Regards:                  Martin Spasov
                          m.spasov@xxxxxxx