Re: lug-bg: Evolution 0.13 - problem s fonts

  • Subject: Re: lug-bg: Evolution 0.13 - problem s fonts
  • From: yaneti@xxxxxxxxxxx (Yanko Kaneti)
  • Date: 03 Nov 2001 21:54:23 +0200

On Wed, 2001-10-03 at 21:28, Ilian Zarov wrote:
[]
> Polzvam Evolution 0.13, gnome 1.4.1 i gtkhtml 0.12 (tezi po default s Mandrake 8.1).
> Imam installnati dopylnitelni fonts ot bglinux. Vsichko drugo bi >
> trqbvalo da e standartno za mdk 8.1. Blagodarq.

evolution e blizko do 1.0

pri skorosta s koyato vurveshe developmenta predi zamrazyavaneto za 1.0
moje da se kaje che 0.13 e _absolutno_ staro i zanimavaneto sus nego si
e chisto gubene na vreme.

predpolagam Mandrake ne se grijat za updatvaneto na tova rpm taka che
nai dobroto koeto mojesh da napravish e da izchakash momenta v koito
Ximian imat oficialni rpm-ta za Mandrake  za Evolution (RC1) ili oshte
po-dobre Evolution 1.0.

ili razbira se mojesh da izpolzvash koda Luk ;)

pozdravi
yanko