RE: lug-bg: Evolution 0.16 - nov problem - stranni ??? znaci

  • Subject: RE: lug-bg: Evolution 0.16 - nov problem - stranni ??? znaci
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Sun, 4 Nov 2001 01:26:58 -0800

 ('binary' encoding is not supported, stored as-is)
Za syzhalenie, ne moga da ti kazha kyde ti e problema, no
moga da ti kazha kakvo pravq az. Prichinata da sym na
Mandrake e, che nikoj drug (dokolkoto sym zabelqzal) ne si
obnovqva tolkova byrzo i tolkova chesto paketite.

Za da ti svyrshi rabota obache, zhelatelno e da imash
instalirana poslednata versiq na Mandrake, inache shte ti se
nalaga da dyrpash mnogo poveche paketi. PC Magazin br.11
veche izleze s Mandrake 8.1, makar i samo pyrvoto CD.

Ta namirash ot tehniq site spisyka s mirror server-ite na
t.nar. Cooker, kojto predstavlqva vsichkite im paketi, ot
koito vseki den ima 20-30 novokompilirani. Az go proverqvam
pone vednyzh dnevno i v momenta sym s posledniq evolution
(0.15), posledniq galeon (0.12.6), abiword 0.9.4 i t.n.

Po moi nabljudeniq naj-kysno sled sedmica-dve ot izlizaneto
na nova versiq na daden paket, veche go ima na Cooker, Ako
predpochitash sam da si kompilirash paketite, mislq che i
SRPMS-i imat. Az obache ne moga da otdelqm vreme i za
koumpilaciq, ta dyrpam samo binary-ta.

Edinstveno pravq izkljuchenie za kernel-a. I predi, kogato
bqh na RedHat, i sega pyrvata mi rabota e da se otyrva ot
tehniq kernel i da si slozha standartniq, za da moga da go
patch-vam vednaga shtom izleze nova versiq.

Petko

--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/