Re: lug-bg: Sendmail+advanced + Again!

  • Subject: Re: lug-bg: Sendmail+advanced + Again!
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Tue, 6 Nov 2001 14:31:58 +0200

Samo poiasniavam:

  /etc/mail/relay-domains i access.db sa instrumenti za dopusklane na
ZADADENI predvaritelno domaini ili IP prostranstva da izpolzvat
tvoia mail-server za relay, nezavisimo za kade shte izprashtat mail.
Tezi instrumenti sa za da se predotvrati spam i t.n..
/etc/mail/relay-domains obiknoveno se pravi kogato se relayva za
domain, chiito hostove sa dobre opisani v saotvetnata arpa za
IP-zonata im.

 Obratno, FEATURE(`relay_based_on_MX')
sluzhi za tova, VSEKI da mozhe da relayva prez teb, no SAMO za
zadaden domain, kato tozi domain, predvaritelno te e upomenal v
zonalnia si file kato MX Record.

  Vesselin