Re: lug-bg: Kak se pravi menu-complete s Readline

  • Subject: Re: lug-bg: Kak se pravi menu-complete s Readline
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Wed, 07 Nov 2001 17:09:52 +0200

Izteglih gi. Pregledah docs, ama nishto ne m,i podkazaha
Dali problemat ne e v tova che TAB i Control-TAB e edno i sashto?
Shte probvam sas Meta+TAB, obache kato se setia che v sawfish tova e da
prevkliuchvash prozorci, a pak e zapazeno i v mc i mi se stazhva
zhivoteca.
Dali ne mozhe da se programira?
al_shopov