Re: lug-bg: ICQ problemi

  • Subject: Re: lug-bg: ICQ problemi
  • From: v_valchev@xxxxxxxxxx (Valentin Valchev)
  • Date: Wed, 7 Nov 2001 09:27:47 +0200

Åòî âè íÿêîëêî URL-òà ñ êëèåíòè êîèòî ïîääúðæàò íîâèÿò ïðîòîêîë íà ICQ:
http://www.aska.ru/ (ìíîãî èíòåðåñåí web èíòåðôåéñ)
http://ickle.sourceforge.net/ (èçïîëçâà gtk-- è ìîæå äà ïðàùà è SMS-è!;)
ProSyst Bulgaria Ltd.            Valentin Valchev
44 D. Hadjikocev Street          Project Manager
Sofia 1407, Bulgaria             Dept: mBedded Server/Broadband
http://www.prosyst.com/          Phone: +359 02 (9631394) 223
Leading Software Technology for Open Service Gateways