RE: Re[2]: lug-bg: ICQ problemi - malko offtopic pozhelania kym razni majki

  • Subject: RE: Re[2]: lug-bg: ICQ problemi - malko offtopic pozhelania kym razni majki
  • From: vasil@xxxxxxxxxxx (Vasil Kolev)
  • Date: Thu, 8 Nov 2001 11:31:17 +0200 (EET)

Samo edin vupros, shtoto az takova neshto ne sum vizhdal kato syntax -
@	IN	A	ipaddr
sushtoto li e kato
*	IN	A	ipaddr ?
shtoto na mene mi izglezhda stranno, ili prosto stava vupros za neshto
suvsem razlichno ?

Inache za hosts raboti, obache tova trqbva da se pravi na vsqka mashina na
koqto se polzva icq :)