RE: Re[2]: lug-bg: ICQ problemi - malko offtopic pozhelania kymraznimajki

  • Subject: RE: Re[2]: lug-bg: ICQ problemi - malko offtopic pozhelania kymraznimajki
  • From: bkrosnov@xxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Thu, 8 Nov 2001 14:34:52 +0200

> Towa kakwo, da ne stana upravnenie po DNS sintaksis?
yup, towa e lug-bg. Vasil Kolev ima wyprosi za sintaksisa na zonite na
bind. Az moga da otgoworq, sledowatelno otgowarqm. Stranno mi e che ima
hora koito zadawat takiwa wyprosi...

> Ne se li cuwstwate malko neudobno da prawite DNS spoof?
ne, ne se chuwstwan neudobno da prawq dns spoof, kogato stawa duma za
nad 10% ot trafika na wseki ot potrebitelite w blok52 i blok53 w
studentski grad (bedni studenti, koito plashtat na trafik). I osobenno
ne se chuwstwan neudobno da prawq dns spoof kogato userite sa dowolni
sled towa! Oshte. Wseki moje da reshawa koj domain kato kakwo shte se
rezolvva prez negowite dns-i. Wseki moje da reshawa sam koj trafik
nakyde shte se rutira prez negowata mreja. Jiveem w demokratichna
dyrjava, ako na nqkoj ne mu hareswa da se obadi da mi obqsni zashto i
shte widq kakwo moga da naprawq za nego, da me sydi ili da si nameri
drug dostawchik. Ako na AOL ne im hareswa che im filtriram reklamite, da
mi se obadqt da posporim dali mogat da me osydqt ili ne. Az twyrdq che
ne mogat.

> Takyw primer li
> trqbwa da dawa edno ISP!!!!
Da otgoworq na wyprosa s wypros.
Nujno li e sys wseki mail da wkljuchwam disclaimer ili disclaimera se
podrazbira?
"Wsichko koeto e kazano tuk e moe lichno mnenie, ne na firmata za koqto
rabotq ili na nqkoj drug."

> Ima dosta nachini za spirane na ads i tozi, kojto predlovihte e ot
> naj-loshite.
Neka potrebitelite reshat kakwo e dobro i kakwo e losho, ti ne si mi
potrebitel ili pone ne si se ligitimiral kato takyv. Taka che,
blagodarq, ne ti iskam mnenieto.
A, shtqh da zabrawq. Kakwo predlagash? Moje bi da sloja prozrachno proxy
na mashina koqto e pentiumche na 100 s 16MB ram, i prawi edna kamara
raboti? Drugi ideq, anyone?

BR,
Boyan