  • Subject: Re: Re: lug-bg: Sendmail+SMTP Auth !
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Fri, 9 Nov 2001 12:45:06 +0200

On Friday 09 November 2001 12:02, you wrote:
> V takuv sluchaj, moga da ti preporucham da smenish MTA-to sus postfix ili
> qmail. Pone na postfix, smtp auth se podkarva za nula vreme sus sasl
> neshtata i t.n. ( samo da se setish da slozhish i modulite za sasl, koito
> sa v non-us na debian ( ako si s debian de )). A za qmail ima nqkolko
men ve4e me e strah da polzvam dimi4kata "debian", da ne se nameri nqkoj
kojto da me obvini v debilianizm :PPP
> takiva patch-a, i tuka za edni celi sme podkarali ediniq, a i v grupata
> ima mnogo fenove na qmail, koito shte mogat da ti pomognat. Ako se
> interesuvash ot postfix, moga da napisha edno po-podrobno opisanie kak
> tochno sum pusnal smtp auth.
:) gut gut ...
Ne 4e zastitavam Sendmail, no i s nego trea stava, pone taka pishe v
dokumenta kojto e update-nat 2001-09-10. Predi vreme (mnogo shiroko ponqtie)
sigurno e probal s Sendmail-8.10 kojto pishe 4e ot SASL polzva samo
authentication part.

SASL defines two terms which are important in this context: authorization
identifier and authentication identifer.
authorization identifier (userid)
The userid is the identifier an application uses to check whether operations
are allowed (authorized). authentication identifer (authid)
The authentication identifier is the identifier that is being used to
authenticate the client. That is, the authentication credentials of the
client contain the authentication identifier. This can be used for a proxy
server to act as (proxy for) another user.

Susto taka zavisi i ot versiqta na SASL bibliotekite...
Warning: If you have a Cyrus SASL version older than 1.5.15, make sure you
compile the plugins without any encryption, e.g., DIGEST-MD5 without DES etc.
sendmail 8.10 does not support encryption within SASL. If the SASL plugins
negotiate a security layer, sendmail 8.10 won't be able to talk to the other
side if that switches to the encrypted channel. This is a problem with Cyrus
SASL which doesn't obey the maximum security settings of sendmail. You may
want to apply a patch to plugins/digestmd5.c (1.5.13).

Tq procedurata e malko kompleksna de ...

> On Fri, 9 Nov 2001, Todor Belev wrote:
> > Mnogo ti blagodaria za linkovete.
> > http://www.sendmail.org/%7Eca/email/auth.html
> >
> > Tova ot vyprosnia link go probvah predi vreme, imam SASL
> > biblioteki i prochee, no uvi ne i ne...

Ami znam li, ako dadesh pove4e info za pacienta mozhe bi vse ste se nameri
nqkoj kojto da postavi diagnoza i predlozhi le4enie.
Opitaj s Sendmail-8.12.1

--
Greets,
fr33zb1
A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.