Re: lug-bg: Note:modules without a GPL compatible licence cannot use GPLONLY_symbols

  • Subject: Re: lug-bg: Note:modules without a GPL compatible licence cannot use GPLONLY_symbols
  • From: g.vlaev@xxxxxxxxxx (Georgi Vlaev)
  • Date: Tue, 13 Nov 2001 13:04:50 +0200

Íå çíàì äàëè ñàìî òîâà ìó å ïðîáëåìà.  Non-GPL ìîäóë, êîéòî ñå îïèòâà äà
èçïîëâà "EXPORT_SYMBOL_GPL() " symbol äàâà warning ñàìî è ñå çàðåæäà è ðàáîòè.

Warning: loading /lib/modules/2.4.10/misc/amod.o will taint the kernel:
non-GPL license - Proprietary

Àêî èñêàø çàìåíè  EXPORT_SYMBOL_GPL ñúñ EXPORT_SYMBOL, íî åäâà ëè ùå òè
ïîìîãíå :)

Íà Âòîðíèê 13 Íîåìâðè 2001 11:25, âèå íàïèñàõòå: