Re: lug-bg: OS za PA-RISC

  • Subject: Re: lug-bg: OS za PA-RISC
  • From: kirov@xxxxxxxxxxx ( )
  • Date: Tue, 13 Nov 2001 13:14:31 +0200

Íà 13 11 2001 05:01, âèå íàïèñàõòå:

> Ñàìî äà êàæà, ÷å èìàì òî÷íî íóëåâ îïèò ñ HP ìàøèíè....
>
> Àìè íå å ëè íàé-äîáðå äà ñå çàïèøåø â ìåéë-ëèñòà, êîéòî å
> ïîñî÷åí íà ñòðàíèöàòà íà Äåáèàí è äà ïèòàø òàì?
> ßâíî õîðàòà ñå äâèæàò êúì release.
> http://www.debian.org/ports/hppa/
>
> Îñâåí òîâà â ftp ñàéòîâåòå íà äåáèàí èìà äèðåêòîðèÿ
> debian/dists/testing/main/disks-hppa/current/
> Ñúäúðæàíèåòî è ñúñ ñèãóðíîñò ùå òå çàèíòåðåñóâà.
>
> --JS
>
> PS. Òèÿ äâå ìàøèíè çà êîèòî ãîâîðèø äà íà ñà îíèÿ, äåòî
> áÿõà ïîäàðåíè ïðåäè îêîëî äâå ãîäèíè îò íÿêàêúâ íåìñêè
> óíèâåðñèòåò íà èíñòèòóòà ïî Áèîôèçèêà.
> [...]

hehe da taka e, tova sa sushtite 2 mashini. Iavno che niama mnogo takiva v
BG. Az sushto ot chisto liubopitstvo si zadavam vuprosa zashto e triabvalo
tia mashini da stoiat i da "otlejavat" v produljenie na 2 godini. Taka i
nemojaha da mi otgovoriat seriozno na tozi vupros. Iavno tova e copyright
praktika na Bulgarskata akademia na naukite :)

A otnosno debian-a - gledah suotvetnite site-ove. No tam nemojah da nameria
ISO images. I broia na deb paketite v binary-hppa e dosta maluk v sravnenie s
drugite arhitekturi i kato gledam lipsvat dosta vajni neshta. Mai she slagam
palinux.

Kiril