Re: lug-bg: Paradox

  • Subject: Re: lug-bg: Paradox
  • From: repo95us@xxxxxxxxx (repo)
  • Date: Thu, 25 Oct 2001 00:21:59 +0000

On Saturday 20 October 2001 08:46, you wrote:
> Vizh tova: http://www.kneschke.de/projekte/pxtools/ i ako ti svyrshi
> rabota se pohvali, che i az imam da konvertiram edna baza danni
> pisana navremeto s Paradox Engine i TVision za user interface.
>
> Petko

Zasega ne sum ocharovan. Tova neshto vuv 0.0.15 si versia niama da moje da
konvertira tablici s kirilica, osven ako niakoi ot nas ne se hvane da go
dopishe v tazi mu chast. Mislia che  ne e trudno. To kaji-rechi celia paket e
dva reda nakrust. Problemite, koito se zabeliazvat ot pruv pogled sa:
1. niama kak da se razpoznae neshto pisano s BDVGA.EXE ili CYRDRV.COM, znaem
kakvo predstavliavaha - BTW - struva mi se sushtoto stava sega s bglinuz, da
ne govorim za FlexType.
2. ne se poddurjat mnogo sort-orderi - strannata idiotchtina na Paradox-a.
(Az specialno imam tablici s bulgarian.sor - spored pxtools - Unknown 47 i
ascii - tozi estestweno se razpoznava zashtoto e defaut sort-ordera).
(Ako moje da mu se ukaje niakude koi e sort-ordera tochno - moje bi shte
trugne po-dobre)
3. Imenata na poletata - naprimer Dan N stava Dan_#, koeto ako se opitash da
izpulnish v SQL poluchavash greshka. Izobshto imenata na poletata triabva da
sa suglasno SQL - standarta, taka che neminuemo gi smeniash v novata baza.

No osn. problem si ostava kirilicata.
Inache e hitro che te pita v MySQL ili PgSQL shte zarejdash, tuk spokoino
mogat da se dobaviat i drugi basi.