Re: lug-bg: Dobra Novina

  • Subject: Re: lug-bg: Dobra Novina
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: 16 Jan 2002 15:40:21 +0200

Ami shte gu udavim - da ne e malak toia chovek?
Sega - blagodaria za sponsrstvoto ot choveka - tova e neshto mnogo
hubavo. Tri pati ura za choveka!
/me rachka s prat Diogen i mu vika: "Eto go, ne go li vizhdash. I zagasi
taia svesht, che shte zapalish neshto."

Blagodaria i na Saps, che prodalzhava da se grizhi za listata - tova
malkite raboti, koito se parviat vseki den, sa vsashtnost mnogo golemi!
al_shopov

On Ñð, 2002-01-16 at 14:07, Vasil Kolev wrote:
> Pravilno ne e iskal da si kazhe imeto toq chovek - shtqhme da go udavim v
> bira :)
>
> E, ot mene ima moite naj-golemi blagodarnosti, a ako se obadi, shte mu gi
> izrazim v bira (i mahmurluk posle :) )

Alexander Shopov         Bulgaria Sofia 1421 4 Cherni Vrah Blvd.
TopTeam                  NMZH, tel. +(359 2) 655 096, 656 796
ComputerNews             Be responsible to youself and the world:
editor-in-chief          against viruses use condoms and GNU/Linux!