Re: lug-bg: net bus

  • Subject: Re: lug-bg: net bus
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Thu, 17 Jan 2002 15:11:25 +0200

On Thursday 17 January 2002 14:50, you wrote:
> oops,
> twa ne se chete

 charset=Windows-BG kak sha se 4ete (korectno :)

ïîðò - 12345
Íÿêîé ïîòðåáèòåë íà Óèíäîç ãî å èíñòàëèðàë íàé-âåðîÿòíî... :(
Àêî ïîðòúò å äðóã (ñëåä âåðñèÿ 1.70 ïîðòúò, íà êîéòî ñëóøà ñúðâúð÷åòî
ìîæå äà ñå ñìåíÿ), ñêàíèðàé ñè ïîðòîâåòå íà Óèíäîçèòå è âèæ êâî å
îòâîðåíî è òè å ïîäîçðèòåëíî/íå_òè_òðÿáâà è ãî çàáðàíÿâàé.

Àêî íå ìå ëúæå ïàìåòòà, ìàé òî÷íî íà NetBus â ìðåæàòà èìàøå äàäåí
èçõîäåí êîä.. Ñåãà íå ìîãà äà ãî íàìåðÿ.. ìîæå è äà ãðåøà ;)

Ùî íå êà÷èø íà Óèí-s íÿêàêâî ìàëêî ñêåíåð÷å çà òðîÿíöè? Àêî ÷åñòî ãè
ïîëçâàò òàêèâà, äåòî ñàìî ÷àêàò äà èì äîéäå "my_picture.jpg.exe" ïî
ïîùàòà, ÷åñòî ùå ñè èìàø ïðîáëåìè ;) Äîáðà èäåÿ å è purge íà
Outlook...
ïîðîâè â ïîäîáåí ñàéò: (ñëó÷àåí, îò google)
http://www.polderware.com/apps/sec-atrh.shtml
(àç ñúì äîâîëåí îò LockDownTrojanScanner, êðàê - çíàåø êúäå ;)

Òóê ïðèìåðíî èìà èíôî êàê äà ðàçêàðàø ÍåòÁúñ:
http://www.davidm.8m.com/netbus/
http://www.hackfix.org/netbusfix/
........google (!!!)

Äîáðà èäåÿ å äà èìàø àêòóàëíà èíôîðìàöèÿ çà Óèí-òîÿíöèòå - ñòàíäàðòíè
ïîðòîâå, êëþ÷îâå è ñòîéíîñòè â ðåãèñòðèòå, èìåíà íà ñúðâúð÷åòàòà ïî
ïîäðàçáèðàíå è ò.í. È ïðåç äàäåí ïåðèîä äà ãè ïðîâåðÿâàø... Ùîòî AV
Software çà âñåêè Óèí = $, à àòàêàòà êàòî íèùî ìîæå äà å îò ñúñåäåí
Óèí è äà íå å îòâúí. (Íå ÷å èìà ãîëÿì ñìèñúë, àìà ùî íå - íÿêîè õîðà è
ò`âà ïðàâÿò çà ñïîðòà...)

> Ima li nqkakwa opasnost za GW ili za maskiranite
> potrebiteli s winboz ot wytre6nata mi LAN ? I ako e taka
> kak moga da protiwodejstwam ?
Çà ãåéòóåÿ åäâà ëè èìà (ñàìî òèÿ ëîãîâå;). Çà Óèí - ðàçáèðà ñå! Ìàêàð
äà ïðèëè÷à (è âñúùíîñò äà å...) äåòñêà èãðà÷êà, òîâà ñè å òðîÿíåö! Àêî
íèùî íå ïðàâèø, à ñàìî çàïèñâàø â ëîãîâåòå, ôàéäàòà çà òåá - íèêàêâà;
çà òîçè, êîéòî ãî å ïóñíàë - .....  :)
òàêèàìèòèðàáóòè....

Ïîçäðàâè,
 ßñåí Ïðàìàòàðîâ               mailto:jason_pramik@xxxxxxx

P.S. Boyane, ti ponezhe si po disclamerite :) slozhi edin v kojto da se
razqsnqva 4e ne e losho da se postva s charset=windows-1251
:PPP. Nqkoj ot po-starite potrebiteli ne e losho da ponapishe edno
README/Policy/FAQ ili tam kvoto da e ... za da se znae kak da se
postva/pita/otgovarq , ne se spam-vame vzaimno, ne za drugo :)

--
Greets,
fr33zb1

  • Във връзка с: