Re: lug-bg: net bus

  • Subject: Re: lug-bg: net bus
  • From: bozho@xxxxxxxxxxx (Bozhan Bozhkov)
  • Date: Thu, 17 Jan 2002 15:29:33 +0100

----- Original Message -----
From: "Boyan Krosnov" <bkrosnov@xxxxxxxx>
To: <lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, January 17, 2002 1:50 PM

> oops,
> twa ne se chete
Eto go na metodievica ;-)
(twa konvertorite sa ubavo neshto ponjakoga)

port - 12345
Nyakoy potrebitel na Uindoz go e instaliral nay-veroyatno... :(
Ako portat e drug (sled versia 1.70 portat, na koyto slusha sarvarcheto
mozhe da se smenya), skaniray si portovete na Uindozite i vizh kvo e
otvoreno i ti e podozritelno/ne_ti_tryabva i go zabranyavay.

Ako ne me lazhe pametta, may tochno na |NetBus| v mrezhata imashe daden
izhoden kod.. Sega ne moga da go namerya.. mozhe i da gresha ;)

Shto ne kachish na Uin-|s| nyakakvo malko skenerche za troyanci? Ako chesto
gi
polzvat takiva, deto samo chakat da im doyde "|my_picture.jpg.exe|" po
poshtata, chesto shte si imash problemi ;) Dobra ideya e i |purge| na
|Outlook|...
porovi v podoben sayt: (sluchaen, ot |google)
http://www.polderware.com/apps/sec-atrh.shtml|
(az sam dovolen ot |LockDownTrojanScanner|, krak - znaesh kade ;)

Tuk primerno ima info kak da razkarash NetBas:
|http://www.davidm.8m.com/netbus/
http://www.hackfix.org/netbusfix/
........google| (!!!)

Dobra ideya e da imash aktualna informacia za Uin-toyancite - standartni
portove, klyuchove i stoynosti v registrite, imena na sarvarchetata po
podrazbirane i t.n. I prez daden period da gi proveryavash... Shtoto |AV
Software| za vseki Uin = $, a atakata kato nishto mozhe da e ot saseden
Uin i da ne e otvan. (Ne che ima golyam smisal, ama shto ne - nyakoi hora i
t`va pravyat za sporta...)
> potrebiteli s winboz ot wytre6nata mi LAN ? I ako e taka
> kak moga da protiwodejstwam| ?
Za geytueya edva li ima (samo tia logove;). Za Uin - razbira se! Makar
da prilicha (i vsashtnost da e...) detska igrachka, tova si e troyanec! Ako
nishto ne pravish, a samo zapisvash v logovete, faydata za teb - nikakva;
za tozi, koyto go e pusnal - .....  :)
takiamitirabuti....

Pozdravi,
 Yasen Pramatarov               |mailto:jason_pramik@xxxxxxx|