Re: lug-bg: cpu - offtopic

  • Subject: Re: lug-bg: cpu - offtopic
  • From: qsin@xxxxxxxxxxxx (Qsin)
  • Date: Thu, 17 Jan 2002 19:58:52 +0200

Da ti kazha chestno zavisi i ot sglobkata (njamam predvid tvoja sluchaj).
Dnes zagubih okolo 5 chasa v opita si na edna W2K mashina da prenastroja
IRQ-ta, ta da mozhe da raboti SB-a i malko da se zaburza computera.
Okaza se che na IRQ9 sa ACPI controllera, videoto, sounda, mrezhata,
HDD controllera (ASUS PCI DMA 66) i PCItoUSB bridge-a.
Mashinata e sglobena ot Risk Electronics predi okolo godina.

MB - ASUS P3B-F
Proc. PIII 800EB (S370)
ASUS PCI DMA 66 za HDD

Kakto bihte zabeljazali inache dobroto predi 3 godini duno e Slot1.
Procesora e S370 i mu trjabva slocket za da go nadenesh na Slot1.
Pri tova MB-to e s 440BX (100 MHz po definicija) a PIII e na 133.
Za da pusnat HDD na DMA66 sa slozhili dopunitelen controller.

I ot vsichkite divotii tozi PIII na 800 raboti po-bavno ot moja PIII na 500.
A mojta mashina e blizo dve godishna i si ima DMA66 controller na dunoto
(ne che e koja znae kakvo predimstvo).

Da se chudish koj i kolko e vzel za pokupkata na tezi ostareli (i s
paterici)
computri (zabravih da kazha che obshto computrite sa 4).

Yavor Atanasov