Re: lug-bg: diskusia fanelki

  • Subject: Re: lug-bg: diskusia fanelki
  • From: bugar@xxxxxxx (Atanas Mavrov)
  • Date: Tue, 19 Feb 2002 23:36:39 +0200

Çäðàâåéòå,
Íàèñòèíà âñå ïàê çà äà èìà ôàíåëêè ïúðâî òðÿáâà äà ñå íàìåðÿò ñðåäñòâà. Íî äà
ñå ñúáèðàò ïàðèòå ïî ãðàäîâå ... ìîæå äà ñå ñëó÷è òàêà ÷å íÿêúäå äà èìà õîðà
êîèòî èñêàò äà ñè êóïÿò, îáà÷å äà íÿìà êîé äà îòèäå íà ñåìèíàðà ... ïîðàäè
åäíà èëè äðóãà ïðè÷èíà. Íÿìà ëè äà å ïî ïðàâèëíî äà ñå èçïðàùàò ñ ïîùåíñêè
çàïèñ èëè ïî áàíêîâ ïúò èëè äà ñå èçìèñëè íåùî ïîäîáíî. Ìîæå è äà ãðåøà íî ìè
ñå ñòðóâà ÷å òàêà ùå å ïî - äîáðå. Îòíîñíî íàäïèñà ... Ìèñëÿ, ÷å ëèöåòî ùå å
õóáàâî ñàìî ñ åäèí ãîëÿì ïèíãâèí ... òîé ãîâîðè äîñòàòú÷íî çà ñåáå ñè. Àêî
íÿêîé èñêà ìîæå äà ïîãëåäíå
http://slackware.com/~msimons/slackware/grfx/
âÿðíî ÷å å çà slackware íî ìîæå äà ñå âçåìå íÿêîÿ èäåÿ /êîéòî ìîæå äå :-)/
Óñïåõ

Íà 19 02 2002 16:36, âèå íàïèñàõòå: