lug-bg: site updates (was No Subject)

  • Subject: lug-bg: site updates (was No Subject)
  • From: danchev@xxxxxxxxx (George Danchev)
  • Date: Wed, 27 Feb 2002 13:24:17 +0200

obiknoveno na msg-tata se slaga podhodqst subject (e i nesto ot sorta na "No
Subject" susto mozhe da byde ime subject, no v slu4aq prosto nqmashe takova
pole ;-) .

za www.linux-bulgaria.org ide re4 maj ?

> . zna4i hubav e no ednoto neshto koeto mnogo ne mi
> haresva e 4e ne e dobre sistematiziran . shte se
> radvam ako mojete da razberete kakvo imam v predvid.

az ne sym webmaster/designer no mislq 4e te razbiram kakvo imash predvid.
Samo 4e maj byrkash konceptualno ... :) t.e. tova ne e dinami4en
portalen/news/articles site kojto si ima mail list,  a po skoro e  mail list
kojto si ima mnogo skromen site prosto za pyrvonq4alno info za mail lista,
zapisvane, rules, eventualno u4ebnik za beginners i ne tolkova beginners :)
A ina4e bg sites s news/articles i t.n. otnosno linux, free software, etc ima
dosta mnogo i info-to se update-va ponqkoga ezhe4asno/ezhednevno,
sistematizirano e i ima dosta hitri/to4ni statij :)

> na pravo vreme spored men shte e dobre da se otdeliat
> i sistematizirat niakolko direktorii(temi) na rabotata
> primerno administracia , programirane , igri ili
> neshto podobno kato vsiaka ot tiah ve4e da si sadarja
> mail-listata vaprosite da sediat nai otgore i sled
> kato ve4e niakoi vapros ili problem e bil razreshen da
> se zatriva v arhiva i da se ostavia miasto na
> novia.

ami archiva e archive zastoto trebe da stoj tam forever, mqsto ima :).
a kolkoto do izkarvaneto na special info v web archiva za tova kolko
probs za bili razresheni hi4 nqma da e lesna rabota, a i ne vizhdam mnogo
polza. Search-vash i 4etesh koto ti trebe ili ti haresa.

>drugo pod programirane da se napraviat pak
> niakolko poddirektorii sa razli4nite programni ezici.

resources za programming kolkoto stesh. E sega neznam kolko tutorial-a za
programming langs za prevedeni na bg, no kato za na4alo vizh python-bg.sf.net
naprimer.

> opitah se da potarsi neshto za c++ i kvo izleznaha mi
> niakolko desetki saobshtenia deto sa palna bizmislica

wrong place brat mi , wrong, wrong :)
Mozhe bi golqma 4ast ot horata v grupata se zanimavat s programirane na
razli4ni ezici (az naprimer vmesto tova si po4ivam ili gemam
armagetron/flightgear/xsabre/tuxracer, quake-a mi pisna aman, pyk i sym
pacifist ;), koeto e syvsem v reda na nestata, no edva li v arhiva ste
namerish tutorial ili kakvoto i da e opisanie na C++ ili drug prog lang. Naj
mnogo da popadnesh da vypros/otgovor kasaest nesto strogo konkretno, no tova
sa momentni i otkysle4ni izpylneniq :).
A kolkoto do noviq search engine-a, prosto ti pokazva tova koeto ima v
archiva, ne mozhe pove4e :).
Vizh ako ima po-zavyrshen u4ebnik search engine-a mozhe bi e dobre da preravq
i nego ...

> neznam dali niakoi shte go zaintesuva napisanoto ot
> men , no moeto mnenie po vaprosa e 4e tova shte e
> dobre za vsi4ki

mda tka e ... no LUG-BG e po skoro mail list s pridruzhavast to web site
(taka po-tynko se minava) otkolkoto nqkoj golqm portalen web site s
pridruzhavast go mail list :). V slu4aq the hard work is done by the
maillist, e tova ne zna4i 4e trqbva da ima site ot 2-3 pages s po 2-3 reda :)
Mojto mnenie e 4e e OK :)

--
Greets,
fr33zb1