Re: RE: lug-bg: Off topic: Prozorez EksPi za Bulgarskata Administrac ia ?!

  • Subject: Re: RE: lug-bg: Off topic: Prozorez EksPi za Bulgarskata Administrac ia ?!
  • From: valeri@xxxxxxxxxxxxx (Valeri Angelov)
  • Date: Mon, 1 Apr 2002 10:36:57 +0300

Abe shto taka mislish za WindowS be...
i shto tochno Linux
U nas imam i Linux server i Windows mashina....
Ama zashto Linux zashto ne windows
i zashto linux a ne unix primerno ?
OpenBSD freeBSD?
I ako e publichno sha ima mnogo hack!!!
Shtoto sha znaiat koi kvo izpolzva
I kato dobre im raboti windowsa i sa dovlni ot nego
spored mene nema smisal da go smeiat!!!
Ineche i az obicham Linux shtoto e po zabaven:)