Re: lug-bg: MS i Debian

  • Subject: Re: lug-bg: MS i Debian
  • From: vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Vesselin Kolev)
  • Date: Mon, 1 Apr 2002 12:53:15 +0300

Riadko se zaiazhdam s niakoi.. no ot polovin den bylvash
glupost sled glupost!

Stiag nebivalici.. Microsoft ot godini imat ogromno tekuchestvo.
Ia kato si taka informiran mi citirai edin ot tezi golemi mozaci!
Vapobshte mai ne si se interesuval ot problema. Povecheto
otiginalni idei sa razraboteni v European Microsoft Windows
Academy, koito se namira v Universiteta V Edinbourgh i sa
napraveni ot studenti, koito posle vaobshte ne sa postypili v
companiata na rabota... Znaesh li kolko pari sa dali MS prez
poslednite godini po dela za da zamazvat iavna krazhba na
idei i Software!!??

Ako traibva da sme pravi, nai-golemite mozaci (tazi fraza
zvuchi malko glupovato) praviat BDS operacionnite sistemi
v Californiiskia universitet i MIT. I ako vlozhish leko mozachno
usilie i se pointeresuvash shte ustanovish, che BSD OS-ite
sa v osnovata na supercomputer clusterite, na mrezhata na
voennoto ministerstvo v Shtatite, v NATO i kade li oshte ne!
Da si se inreresuval sluchaino ili ne si sigurno, che v
momenta se praviat LINUX-i za upravlenie na supercomputri,
zashtoto modela na izpalnenie na programite pod LINUX e
osobeno guvkav??? Ne si??? Da si chuval nai-sluchaino,
che NSA (ako ne znaesh kakvo e tova poset www.nsa.gov)
raboti ot 4 godini po sazdavenato na ukrepeni iadra na
LINUX za izpolzvane za razbivane na kodove i presiavane na
informacia???

Da si chuval sluchaino, che Microsoft ne sa poluchavali voenni
porychki zashtoto po doklad na NSA nedostatycite na Windows
sa poveche ot predimstvata!? Bitkata v tozi otrasyl ne e mezhdu
MS i LINUX a mezhdu resheniata na Sun Microcomputers i
LINUX resheniata na drugite firmi.. Zatova sega Sun Nalivat
miloni v razrabotka na LINUX os (svoia) i usyvyrshenstvane
na mrezhovite sposobnosti!

Da si chuval che v academichnite obshnosti po cial sviat
(osven v stranite raboteshti po modela na Bylgaria) v academichnite
sredi Windows ne se izpolzva... a nali tam sa t.nar. ot teb mozaci...

 I t.n. i t.n..

  I edna molba, ne go priemai lichno... Shto ne vzemesh da stanesh
edi MSCE, mnogo shte ti otiva