lug-bg: OT: Fwrd: PhD stipendii kym STRL

  • Subject: lug-bg: OT: Fwrd: PhD stipendii kym STRL
  • From: f4zs08mm34sph8c001@xxxxxxxxxxxxxx (JHS@xxxxxxxxxxxxx)
  • Date: Thu, 18 Apr 2002 21:06:30 +0900

Èçâèíÿâàì ñå çà OT, íî ñòðóâà ìè ñå, ÷å òîâà, êîåòî ïóñêàì ìîæå äà å
èíòåðñíî íà íÿêîãî â ãðóïàòà.

===================
From: jdobreva@xxxxxxxxxxxx (Jennya Dobreva)
Newsgroups: soc.culture.bulgaria
Subject: Fwrd: PhD stipendii kym STRL

Zdr. na wsichki.

Pak e towa wreme ot godinata, kogato ima otpusnati pari za tezi, koito
iskat i mogat da uchat. Universiteta De Monfort shte objawi, mozhe bi
sled okolo sedmica, 50 stipendii za PhD studenti.  Parite shte trjabwa
da budat otchisleni do kraja na godinata, t.e. kandidatite shte trjabwa
da pochnat pres Awgust --- Septemwri 2002 naj-kusno!

Kolkoto puti da sum spomenawal pred bulgari za pari pri nas, wse oshte
ne imalo nito edin kandidat, t.e. nito edno CV ne e podadeno ot
bulgarin.  Wupreki towa az ne gubja nadezhda, che edin den mozhe bi
njakoj shte se osmeli da go naprawi.  Za smetka na towa pri nas
pristigat hora, koito ne sa dostatuchno podgotweni, no nie trjabwa da gi
naemem, za da zapulnim kwotata.  Wseki put mi se kusa surceto kato
gledam kak posredstweni studenti poluchawat pari, a horata ot BG se
chudjat i majat dali da probwat ili ne.

Parite na sa chak tolkowa mnogo.  Stipendijata shte e okolo 7.5K GBP na
godina, kato Universiteta shte oprosti taksite za uchene.  Za srawnenie,
az i suprugata mi Marija sme zhiwjali do sega sus 6.5K na godina.  Znam
che ne e mnogo, no se zhiwee.  Za smetka na towa obache, tuk shte bude
wuzmozhno da se prawi nauka i udowolstwieto ot towa e neotcenimo.

Umoljawam wi wsichki (I beg you) da razprostranite kolkoto se mozhe
poweche, che pri nas ima stipendii za hora s interesi kum
matematicheskata logika.  Za poweche informacija za nashata laboratorija
mozhete da widite (http://www.cse.dmu.ac.uk/STRL/) i CV-ta i zapitwanija
da se podawat direktno do prof.  Zedan
(http://www.cse.dmu.ac.uk/~zedan/).

Ajde, Gospod napred --- i nij podir.  Taka wikashe baba mi, da i e leka
prustta, kogato zapochwashe neshto za da wurvi na kusmet i da ima
resultat.  Ta i az sega, belkim fane dikish.
Jordan
http://www.cse.dmu.ac.uk/~jordan/