Re: lug-bg: Linux RAM problem

  • Subject: Re: lug-bg: Linux RAM problem
  • From: andrei@xxxxxxxx (Andrei Boyanov)
  • Date: Fri, 19 Apr 2002 09:36:21 +0300

On Thu, Apr 18, 2002 at 10:52:07PM -0700, Emil Terziev wrote:
> Zdravejte ,
>  Ima li niakoj ideia zasto pri upgrade na RAM pametta
> v Linux( RH 6.2 v sluchaia) v BIOSa se razpoznava a
> samia linux si ostava da raboti sas staria razmer
> napametta. t.e. vaprosa e kak moje da se nakara da si
> preprochete pametta ot BIOSa

Zdravej,

Kernela maj izobshto ne polzva bios za kakvoto i da e. Sam si razpoznava i upravliava vsichko.

Problema s pametta mojesh da go opravish kato pri zarejdane dadesh na kernela parameter "mem=128M" (ako ti e 128 M pametta). Tova mojesh da go konfigurirash i v lilo.conf (ako si s Lilo, razbira se). Stava kato privavish

append = "mem=128M"

v lilo.conf pri opisanieto na syotvetnia image.

rgds,

Andrei