Re: lug-bg: Klezz & amavis problem

  • Subject: Re: lug-bg: Klezz & amavis problem
  • From: lekov@xxxxxxxxxxx (Stoyan Lekov)
  • Date: Sat, 20 Apr 2002 15:26:07 +0300

shte ti otgovoria prostichko
ama mnogo prostichko, ta da mozhesh da me razberesh

bi li mi obiasnil kakva e faidata da napishesh niakakav worm, a ne da
napishesh edna traffic accounting programa, koiato osven che vyrshi rabota
mozhe da ti dokara i dohodi
bi li mi obiasnil zashto kato "znaesh tolkova" pishesh worms ? a ne si
izpolzvash znaniata niakade drugade ?

i da, zimage e prav

P.S. ako e iskal da moli Bog - shtial e da go napishe s goliama bukva

P.S.S. ako si mislish che tova koeto razbira toi ot programming go e nauchil
Bog/bog - luzhesh se (ne, ne go hvalia - prosto si pravia izvodi ot home
page-to mu)