Re: lug-bg: Klezz & amavis problem

  • Subject: Re: lug-bg: Klezz & amavis problem
  • From: zimage@xxxxxxxxx (zimage@xxxxxxxxx)
  • Date: Sat, 20 Apr 2002 15:59:28 +0300

On Sat, Apr 20, 2002 at 03:08:10PM +0000, ßñåí Ïðàìàòàðîâ wrote:

> Êàêúâ âñúùíîñò å ïðîáëåìúò? ×å ÷îâåêúò íå òðÿáâà äà âÿðâà? È çà òîâà
> ìîëèø áîã? Èçâèíè, íî àç êàòî ïèøà íåùî, ñå îáîñíîâàâàì, çà äà íå å
> íóæíî äà ìè ïèøàò ïèñìà ñ î÷åâèäíè âúïðîñè.. Òîçè òâîé îòãîâîð ñàìî
> çàïúëíè îùå ìàëêî êóòèèòå íà îêîëî äâåñòà ÷îâåêà. È, ìîæå áè, òå ïîêàçâà
> êàòî ÷îâåê íà àáñóðäà - ìîëèø Áîã õîðàòà äà íå âÿðâàò.
> Íåêà ïèøåì ñìèñëåíî! Àêî èìàø íåùî ïðîòèâ ïèñìàòà ìè ïî òåìàòà çà
> âèðóñà, êàæè êàêâî å. À òàêîâà ïèñìî.. Äîêàòî ãî ÷åòÿõ, õðóïàõ âàôëà è
> íàñìàëêî äà ñå çàäàâÿ ;)

Ami... w interes na istinata niamam dumi, s koito da izrazia
vpechatleniata si ot tvoia posting. V obshti linii ideiata e:

Opazil ni bog ot "dostavchici", koito vzemat pari za uslugite si i derat
gorkia izstradal balgarski narod. Vmesto da podariavat dostapa i to
nai-dobre anonymous, za da ne sazdavat izlishni problemi na "hackerite",
pisheshti virusi - vse pak triabva da se grijat za privacyto si horata.

Opazil ni bog sashto taka ot gnusnite pisachi na smislen software deto
vmesto da dokajat, che nikoi ne moje da im poprechi da praviat kakvoto si
iskat chrez pisane na zlovreden kod, se zanimavat s tova da praviat (po
edin ili drug nachin, a poniakoga i sreshtu zaplashtane) jivota na
drugite po-lesen.

I ne na posledno miasto - da ne poviarvash kak taka otkazvat da
proiaviat razbirane pustite mu potrebiteli, koito vmesto da si varshat
obichainata rabota habiat suma ti nervi i sredstva da se spasiavat ot
virusi, opitvashti se da im zadrastiat connection-a (prez sashtite onezi
dostavchici-kojoderi), da im sasipiat dannite i software (napisan ot
sashtite onezi gnusni i zalizani pisachi na polezen software) ili
poniakoga dori da im skapiat hardware... e na tova mu vikam az progress.

Gore-dolu tova se sadarjashe v onui "Áîæå îïàçè... äà íå ïîâÿðâà
÷îâåê..."

Moje bi e polezno da spomena, che dokato chetiah poshtata ti ne shtiah, a
napravo se zadavih... ne ochakvah da sreshtna podobno stanovishte v edin
(ili edna?) LUG ;-)