Re: lug-bg: new RedHat release

  • Subject: Re: lug-bg: new RedHat release
  • From: vd298@xxxxxxxxxxxxxxx (Vladimir Djouvinov)
  • Date: Sat, 20 Apr 2002 21:17:28 +0100 (BST)

Zdrasti pak.

On Sat, 20 Apr 2002, Victor Senderov wrote:

> Èìàì åäèí âúïðîñ îêîëî âåðñèåòå íà RedHat. Èìà ëè íåùî âÿðíî â òîâà, ÷å ïî
> ïðèíöèï íàé-õóáàâèòå ñà .2 âåðñèèòå? Àç âèíàãè ñúì ïîëçâàë RedHat è ìîãà äà
> ïîäòâúðäÿ, ÷å èìà òàêàâà òåíäåíöèÿ. Íàïðèìåð 6.2 áåøå äîñòà õóáàâà âåðñèÿ,
> êîãàòî ìèíàõ íà 7.0 èìàõ íÿêîè ìàëêè ïðîáëåìè (âå÷å íå ñè ñïîìíÿì êàêâè).
> Ñåãà ñúì ñúñ 7.2 (òúêìî ñúì ãî íàãëàñèë) è ñå ÷óäÿ èìà ëè ñìèñúë äà ãî ñìåíÿì
> ïðåäè 8.2?
Struva mi se, che ima nesto vqrno v tova. Spomnqam si, che oste ot vremeto
na 5 seriite ima takava tendenciq. Mislq, che problemyt s 7.0 be, che
RedHat tvyrde izbyrza s negovoto puskane. Nadqvam se porednata versiq,
koqto ste doide da byde dobre systavena. Polzvash li up2date za RH
Network? Az sym mnogo dovolen ot up2date za poddyrzhane na current
sistema.

Vladimir Djouvinov

--
vd@xxxxxxxx