lug-bg: kak da si testvame servera?

  • Subject: lug-bg: kak da si testvame servera?
  • From: <jacki@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Sep 2003 16:50:15 +0300

Zdr na vsichki.........
 Imam slednoto pitane.....
Imam Postfix + cyrus+ sasl... no ot vreme na vreme mi zabiva cyrusat...
i mi natovarva CPU-to.. kato go restartiram se opravai...

Ima li niakakav nachin za tesvane na cpu-to i memoryto.
ta pone da razbera dali vsichko po tiah e ok.ii
pone da znam dali niamam HW problem...

10x na vischki...
p.s. do sega sam niamal problemi s tezi neshta.....
ako mi pusna da compilira kernalat dali shte e dostatachen test...