Re: Fw: lug-bg: posfix access list

  • Subject: Re: Fw: lug-bg: posfix access list
  • From: Огнян Кулев <ogi@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 09 Jun 2005 13:56:16 +0300

admin@xxxxxxxxx wrote:
> A otnosno tova dali shte se propuskat mailchetata ot takiva hostove koito sa
> addnati v RBL listite,
> shtom sa addnati znachi ne e prosto eii taka.... mnogo ot tia sa spam.
> Mnogo ot provaiderite koito imat open relay shte go otnasiat.... :)) no
> kakvo da se pravi da si setnat smtp-to

Заради тези RBL листове от време на време ми се оплакват, че не могат да
ми пращат поща.  Последни няколко пъти бяха заради abv.bg.  За щастие
при нас скоро ще махнем отказа при намиране на запис в RBL и вместо това
такава поща ще отива в лична папка за боклук.  Така поне мога да съм
сигурен, че няма да има върнати писма, но и ще трябва редовно да ровя в
боклука ;-)  Обаче на мен и при сегашното положение ми се налага да го
правя след автоматиките на Thunderbird...

Поздрави,
оги