Re: lug-bg: кой може да ми предложи Sparc ?

  • Subject: Re: lug-bg: кой може да ми предложи Sparc ?
  • From: Dimitar Vasilev <dimitar.vassilev@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Jun 2005 19:55:40 +0300

http://emerald.bg/maniaci.html - тука има разни неща за любители -
SGI-ки, ultra5-ци.
Друго което мога да ти препоръчам е www.xsnet.com - имат доста добри
цени.Търгуват и на e-bay. Anysystem.com също не са лоши. Обикновено
имат една година гаранция "bumper to bumper". С тези две фирми можеш
да работиш по банков път.
Ориентировъчна цена от XSNET:
- V240-2P1.5-2-2x73	New in Box, SunFire V240 w/ 2x 1.5Ghz, 2GB RAM - $6,950.
Можеш да си поръчаш и през сайта на Sun и да се разбереш с юнаците
колко ще ти струва и как се плаща.
За доставка от чужбина най-добрия вариант си остава карго.Попитай
дилъра дали са съгласни с този вариант и проучи цени на карго. В
последствие се приготви за освобождаване от митница и прочие.
 Ако искаш през куриер - цената излиза колкото машината грубо.
С АКТ можеш единствено да сключиш договор за сервиз по спешност.Аз не
ги долюбвам поради лични причини.
Поздрави,
Димитър Василев