Re: lug-bg: treason unloacked

  • Subject: Re: lug-bg: treason unloacked
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Jun 2005 23:14:44 +0300

On Monday 20 June 2005 22:41, Nikola Antonov wrote:

> Съветите на Георги както винаги са изпълнени с полезна информация, но
> според мен специално в моя случай ми се струва, ме причината е съвсем
> прозаична. След като блокирах подозрителния адрес, на следващия ден
> фалът се случи отново. Впоследствие видях, че има някаква закономерност
> - 6.30 сутринта. Тогава apache ротейтва логовете на някои сайтове, но
> проблемът е, че access.log-а на един от сайтовете беше станал 21G!!!
> Точно на този сайт логът си се е пълнел с месеци, без да се "разцепи" на
> по-малки парчета. Оправих го и мисля, че оттам са идвали крашванията на
> [...]

Това за лога на апаха е едно на ръка, но присъствието в лог-а на съобщения от
вида: TCP: Treason uncloaked! Peer .... shrinks window ... . Repaired.
означава, че ядрото си е имало работа с ниско интелигентна TCP имплементация
отсреща и то е документирано ;-) Аз съм сигурен, че днешните ядра няма да му
много цепят басма, ще го носи и по-някое време ще го отцепи / при теб не е и
ставало дума за ребуут / , но не съм сигурен това как може да повлияе на
приложението / апаха в случая /. Следи логовете и ще кажеш.

--
pub 4096R/0E4BD0AB 2003-03-18 <danchev.fccf.net/key pgp.mit.edu>
fingerprint    1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB