Re: lug-bg: slackware 10.1 update

  • Subject: Re: lug-bg: slackware 10.1 update
  • From: stockton@xxxxxxxxx
  • Date: Wed, 22 Jun 2005 10:02:03 +0300

On ср, юни 22, 2005 at 09:36:34 +0300, Ivan Adams wrote:
> Само едно не ми е ясно - "Е какво има повече Слака от Дебиан" ?!
> /Нямам намерение да започвам flame !/

Ми що се опитваш?

Аз лично напоследък се спрях на slapt-get. Има визуална и функционална прилика със дебианския apt-get,разбира се :)
http://software.jaos.org/
Иначе с дистрибуцията идват и инструменти като slackpkg и slacktrack (то всъщност втория не е баш което търсиш..)
Г.Чорбаджийски имаше едно скриптче,което също върши работа,виж тука : http://freshmeat.net/projects/slackcheck
Има и други,потърси на freshmeat.net

Айде със здраве.

Стоян